Riktigt toppen (Y)

Nu var det värkligen ett tagsen jag bloggade. förlåt,

Den här helgen har vart helt toppen (Y)  För att göra detta bra, så skriver jag lite kort om helgen plus lite härliga bilder!

Fredag: Jag va bara hemma och myste med familjen, helt okej ;)

Lördag: SkeneMarten Med Dom bästa<3 (:     Efter åkte Jag,Buss,Nina,Bosse,Fast,Manda,Anna & Ronnie hem till Nina och gjorde allt möjligt!    Hade värkligen skit kul!   Sen sov jag och anna över hos nina när dom andra hade åkt hem,
Tack alla för denna härliga dag<3

Söndag: Jah man vakna upp hos nina och fick färdig frukost,pannkakor, HÄRLIGT!  Sen hade vi innebandy tränings match mot pixbo.  Vi spelade jätte bra tyckte jag. Och Sanna var hur himla grym i mål som helst!
Själv så "råka" jag ut för en utvisning ;P Mohhaaha,
Det stog 0-0 tills sista perioden då pixbo gjorde 3 mål ;O   vilket jag inte fatta hur!?
Aja vi spelade jätte bra! (:
Sen när jag kom hem gick jag och natta ut i skogen och plocka svamp :D haha!  Hitta en del faktiskt. Och sen så åkte jag med när hon övningskörde.


`Bilder från helgen*


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0