En Blöt Sverige Höst..

10/10

Jag är fortfarande sjuk.
Gick upp rätt så tidigt, och jag bestämde mig för att ta en morgon promenad med en utav mina hundar.
Det började dåligt..... kallt & regnigt. Men det skulle inte stopa mig, jag tänkte posetivt så jag tog med mig
kameran.
Finns så mkt fina färger och jag älskar hösten<3  , Så det blev en hel del bilder.
Sen när jag kom hem tog jag ett varmt bad och tog mig en tupplur.
Det var ju inte helt fel att sätta sig i myspys kläder framför datan. Blev ganska glad, för min syster var inne på msn
och Jag börja genast skriva till henne. ~ Miss you<3 
Annars blev det en lung hemma kväll med familjen...

 "autumnpicture"

             

              

           //GL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0