kunde inte sova.

Usch nej jag hatar mig själv! Jag vill suta och gå och lägga mig,Men jag kan inte! De går inte bara att sluta., Tankarna virvlar i huvudet på mig, Och nu sitter jag här i ett mörkt rum tv är på och syrran ligger jämte och sover. vad ska jag göra om inte annat blogga? Sova..nej de kan jag inte.
Iblan vill man bara komma bort från sin familj,Men nu har jag vart hemma nästan en vecka själv med min 2 äldsta syskon.De är skit tråkigt om man ska vara ärlig! Jag saknar mina 3 små syskon som alltid gör en massa bus och gör mig helt gallen,Jag Saknar dom<3 Mamma som jag älskar mäst av allt,  .Hon som gör allt för mig<3 Hon saknar jag<3 . Saknar försås min låssas pappa, Låssas pappa kanske inte är ett ord ja gillar,,,eller de låter inte bra. men Kjell heter han iaf :) Jag saknar alla dom<3 Mamma har skickat en del bilder från cypern som jag tänkte lägga ut. Neeh Nu måste ja försöka sova! de är en dag imorgon också GABBE! 
Någon mer som har svårt att sova?
Vill tacka alla som läser min blogg, jag uppskattar de :)  godnatt?<3

                                                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-11 @ 11:23:30
Postat av: Manda

Se&Hör xD

Men allt som står i Se&hör stämmer inte. Trevligare att läsa om amerikanska(:

2008-07-11 @ 11:57:27
URL: http://maandaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0