En fyllig dag

Idag blev de öxabäck :) trevligt och träffa lite folk. Va ganska trött och inte på humör,, blir lätt så när de är varmt.
Men Nina,Manda & Felicia gör mig alltid glada och alltid lika roligt att vara med dom!<3
Blev mest bada och sola! drog hem till flay efter,men sen kom mamma och hämtade mig,Och så var de slut med de roliga. - JAG SMITTADE FLAY ;) hahaha Joo Amanda var med på standen!<3
Sen blev de lite mys här hemma med familjen.

Beslutet om Frankrike.. Jag vet att ni blev arga och ledsna, och kanske tänker - Shit vilken svikare, och jag vet att de är tråkigt för jag hade gjärn följt med, men de blir för mkt för min del. jag och mamma kom överens om detta, Men de får bli bra som de blev. :)

Just nu sitter jag och funderar och chattar.Är ganska varm,,,,fundera på att ta en liten dusch eller nått,innan jag dör ;) värmen är extrem! De virvlar i natt igen,, Käär,glad,varm,trött,pigg,sur?, :D
Kanske kommer ett inlägg lite senare igen.. får se om jag kan sova i värmen eller inte.
Men jag ska inte sova en på ett tag.                                      FFFF!

Tack för en toppen dag!

`new feeling<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Gabbe du är ingen svikare. Det är ju ditt val. Och det valet är jag sååå gryyyyymt glad över! :') <3 & vi två får hoppas att dom som är i frankrike har det kul. :)<3 För vi två kommer ha det grymt kul i Sverige! :D Tos - Fag H! <3 VI TVÅ FÖR ALLTID! <3

2008-07-28 @ 01:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0