I looking for you ;)

Idag åkte vi ner till varberg.Det var klar blå himmel och skinande sol :D Så himmla gött!
Sen åkte vi till mammas kompis, Trevligt!
När vi kom hem va de Åska och regn.Och nu sitter jag här och svettas ihjäl! Jag dör snart i den här värmen! Klockan är 22.42 och de är så varmt! men jag ska inte klaga när de väl är fint väder :D

Nu är de 12 dagar till Felicia,manda och Josefin,mm åker till Frankrike. Jag vet att ni trodde att jag skulle åka med, Men tyvärr blev de inte så. Jag är jätte glad att ni värkligen brydde er och att ni ville att jag skulle åka med, men jag är ledsen.
Men ni kommer få de jätte roligt ändå! de får vi hoppas. :)

Satt nyss och snacka med frida på msn,Alltid lika kul att snacka med henne.Får väl snart följa med henne på en liten tjosankväll :) Saknar henne<3
Nu snackar jag med felicia och manda,hoppas inte ni är allt för besviken på mig!

Nina var är du? Om jag inte hörde fel så sa birte att du va hos carro? Känner att vi måste snacka lite :) Ringde innan,men jag får väl slå en pling lite senare.

Usch Nu försöker dom här hemma få med mig ut i poolen! Men jag tror att de är bra för min del idag, har ju legat  i havet hela dagen! De får räcka med de! Inga "sjukdomar" innan Cupen ;) Ska planera min Packning ikväll.
Och måste få bort SKO SKAVET!!!
Nu orkar inte jag blogga mer i denna värme! Får se om de kommer ett blogg lite senare.

`beach


Kommentarer
Postat av: Nina

JAPP, vi slår en plingpling ;)<3

2008-07-28 @ 23:09:41
Postat av: Maria

Haha man ska aldrig klaga på värmen! Det är det första man lär sig som svensk ;) Men ajg håller med, ibland kan det bli väääldigt varmt.

2008-07-29 @ 16:59:19
URL: http://filmochnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0