30/7

Hej! Har vart och tränat! Jävligt varmt och jobbigt. Va ganska stolt över mig själv idag som fick in riktiga hörner :)
Så ja och emilia ska nog lägga hörnerna framöver! :D 

Och har vart och hälsat på mamma en hel del idag :)<3

Cassandra var här precis.:P Och ska snart fortsätta packningen! Mitt rum ser ut som ett bombnedtslag!
Måste städa!!! men de dröjer nog ett tag.

JAG fick damp innan!!! André & koffe tog min mobil och ååhh dom bara förstör!!!
Sen belv ja så arg så jag råka spilla vatten över hela datan! så den pajja,men jag fick ta hårblåsen.
Som tur va klara den sig :) JIPPII!!


JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD IDAG :D             Nina vi måste snacka :)<3


`mum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0