Varmt!

Blir ingen varberg  idag! istället blir de borås med syster,
Orkar egentligen inte åka med in till borås. Men hon buder på tågresan och en fika plus att jag får 100kr av henne!
Sen efter så ska hon spela match så då ska jag titta på den, har inget annat  val precis.
Åker in vi 3 tiden,Så jag hinner städa och bada innan dess! :)

Får se om de blir nått med Nina ikväll? Hoppas att de blir nått iallafall.<3 :)
För vi måste träffas innan jag åker! Hade vart kul att träffa manda & felicia också. Men vet inte om dom vill att träffa mig hahah.  Men om ja inte träffar nina idag så måste jag fixa så vi träffas imorgon.

Morgondagen! Den är precis ful proppad.
- Ska träna in för cupen
- Dricka Jävligt möö vatten!
- Packa!!!
- Handla saker ja ska ha med mig!
- fixa någon fläta i håret som håller i.
- träffa NINA? :D
Aja de kanske inte låter så jätte mkt, men de är de! Plus att jag kommer stressa ihjäl mig!
Måste fixa någon jag kan åka med också! Vet inte om jag hinner blogga imorgon? Kanske blir nått kort inlägg.

Jag är oerhört Glad idag! :D  Nina du måste ringa min mobil eller SMS:A ;)<3

Ha en Bra dag! :)

`HAPPY GABB


Kommentarer
Postat av: Nina

ojaojaoja ;)<3

2008-07-29 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0