virvlar i natt

Skriver ett sista inlägg.
är trött efter en stekande dag! och är ganska glad,,, glad för inget men ändå glad för allt ;)
och hur kär man än kan bli så är jag kär.
Kan va skönt ibland att man bara kan snacka precis om allt men någon man liter på.Tycker iallafall jag,
Jag skulle gjärna vilja gör de nu, men nu är de försent!
Hade ett trevligt samtal eller en konversation på msn innan med felicia och manda.har typ vart helt dött på min msn idag var är alla? fast jag har ju inte vart hemma hela dagen heller.
Och ja känner att jag kan börja gråta för ingenting precis nu, för mina kännslor bara virvlar.
Ska nog snart gå och lägga mig, de blir ingen riktig sömn utan att lyssna på någon bra låt, som kan få mig borta i tankarna! Finns bara 2 låtar ja kan tänka mig i natt.
Lars winnerbäck - Kom änglar, & Enrique Iglesias - can you hear me.
Joo och jag vill säga till just felicia som gillar blonda medans jag gillar mörkhåriga! hon tycker att Danny saucedo är snygg! men jag tkr inte de! då föredrar jag hellre Enrique Iglesias!

 eller  


Nu ska jag sova! godnatt sov sött :)

`I Like you


Kommentarer
Postat av: Nina

ja vill med gråta, för allt! :(

2008-07-27 @ 02:16:29
Postat av: Felicia

Danny ;D

2008-07-27 @ 10:44:22
URL: http://feliciajohanssons.blogg.se/
Postat av: gabriella

vem är han.....som du är såååååå kär i? Är han mörk o har gröna ögon o fyra syskon....

2008-07-27 @ 18:18:22
URL: http://gabriellaliljekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0