Fredag,Lördag & Söndag

18/7 Fredag: De vankades uno! Jag åkte till Anna vi 2-3 tiden,felicia & nina hade inte kommit än.Jag och Anna Skoja till de lite med nina,vilket kanske inte vade bästa att göra! men de va kul :D, Felicia och nina äntligen hos ANNA!
Vi värmde upp med en uno rond, eftersom de va ett tagsen jag spelade så gick de inte riktigt bra...Kom sist! Men de va ju bara början! Uno-Kvällen började inte innan 6-7 tiden, Så vi passade på att grila lite.Och de gäller att vara snabb på uppigfter. - Anna va snabb och tog grillen, - Nina tog salladen, - Felicia tog potatisarna, och sist men inte mins fick Jag ta de ända som fanns kvar DISKEN!
Sen blev de UNO,UNO OCH UNO<3  Jag ÄGDE SKITEN UR DOM!  Hahah Även felicia va med och spela!
De blev även en runda i byn också :D kul! Joo vi spelade bluff Stopp också även kalad SYN,Och ja vann på de också :D Efter en toppen kväll sov jag över hos felicia.
Tack



19/7 Lördag: Jag och felicia sov typ till klockan 1.Nina skickade ett sms och väkte mig ;) Haha,
Minns inte så mkt från dagen,Hmm.... Joo nu minns jag! De regna som fan! och vi skulle träffa Nina & Manda i byn,
försökte väl locka ut fiffi & Bengan. haha! vi lyckades iallfall få ut dom! men fiffi är ju som hon är! Sen hade vi inte något att göra.Sen bestämde vi att vi skulle åka med Ninas pappa till MM och köpa godis! Så de gjorde vi, DE va Riktigt kul På MM måste jag säga! Sen skulle ninas mamma och pappa bort,så vi blev hemma själva. vi satt och bara slappa,åt godis och fundera på vad vi skulle göra. Jag och Nina åka ut till Ljunget och tittade lite,Sen tog jag och nina en lite extra runda :D I LIKE IT!!! FFFF&P2. Sen kom elias & Jeppe. vi körde innebandy i spö regn, KUUUL! Efter de torkade vi oss och myste lite. Kalt som attan va de! Hmm sen gjorde vi allt möjligt. TIME TOO BED! Vi hade madraser över hela rumet. och de dröjde innan vi somnade! Mohahha. manda,Elias och jeppe somnade kanske 03.00 Jag felica & nina höll oss uppe och hade så himla skoj! jag har nog aldrig skrattat så mkt som vi gjorde! Plus att vi 3 låg mellan manda & jesper som SNARKAR! OCH TRÄNGS. Ajaa vi hade kul! vi gjorde en massa bus, Lite ver gränsen nästan, Allt från måla på kroppar till att peta på jeppes snopp (felicia) . Joo vi hållde på med manda, viska i hennes öra och allt, Man kunde göra vad som hälst me henne, Snacka om att sova djup! Sen gick hon i sömnen, DE VA ÄKLIGT, Hon va helt gallen! och elias som inte fatta nått vakna och ropa
- HAR DU ADHD eller?
Haha,De va som i en film, hon va värkligen borta och börja skrika och allt :O i sömnen, Sen försökte vi få henne att sova om igen. Jag felicia nina kunde inte sova.och klockan va 06.00 på morgonen. vi gick ut till altanen och där somnade vi. och när jag vakna va nina flay borta! dom hade gått in till tv rummet och somnat där! utan mig. för mankunde ju inte gå in till dom andra igen. jag fick sova i ett litet hörn, sen bytte jag och gick och la mig i ett annat rum, jag va is KAL! alla vaka vi 12-1? och manda mindes ingenting sen igår! bara att hon haft en hemsk dröm!



20/7 Söndag :MOPPEVÄDER! Ja vi vaknade ju 12-1? men jag låg och halv sov jag va så kal och trött. Vi käkade lite breakfast. Och städade undan. Sen kom Larsson :D kul och träffa honom. Sen drog Jag flay Nina manda in till örby me mopparna flay skjusa mig och nina manda. Och jag vet att min mamma gillar inte när jag åker med! Jag vet.Men Felicia kör riktigt bra. nina också ;) Men iallafall så åkte vi till Kupan och handla lite gott. sen åkte vi och satte oss vi Hanatorp.Sen blev de mindre bra väder! :( Aaa sen gjored vi inte så mkt mer. jag och flay drog hem till henne och nina manda hem till sitt. TACK FÖR EN TOPPEN HELG!
Och nu är jag hemma SWEET HOME<3 :D Nu är jag trött!
Natti natti sov sött! Tack för ni orka läsa bloggen. Kommer bilder imorgon ifrån Helgen! titta in dom.



`Faget&Tost - H <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Alltid Fager&Tost - H ! :D ;)

var underbart att träffa dej hela helgen! :D saknar tillbaks, älskar dej mest. PUUUSS<3

2008-07-21 @ 11:43:22
Postat av: Manda

jaf var offret:P

Ja, vi hade as kuuuuuuul::D

2008-07-21 @ 17:43:19
URL: http://maandaclaesson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vadå jag! :O det va ju ni som använde era egna händer XD

2008-07-22 @ 14:39:29
URL: http://feliciajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0