En tråkig dag till en Toppen dag

Mitt första inlägg. Anledningen till att jag gjorde den här bloggen va på grund av mina vänner. Dom vännerna som jag alltid har älskat, Men jag vet inte vad som hände, allt blev konstigt, till och med jag blev helt konstig. Men iallafall så blev inget INGET som förr. Det var väl på grund av mig antar jag "/ . Vi sluta hålla kontakten och massor! De blev helt änkelt bara sämre och sämre. Och jag tänkte för mig själv, Hur fan ska mitt sommar lov se ut, utan dom? Men sen börja vi prata på msn då & då, allt mer eftersom. Och idag Hände det Bästa på hela sommar lovet! Nu blir de precis som förr<3 vi igen, Ni ska veta att jag älskar er mer än nått annat! Nu är jag bara glad :) <3  

Kommentarer
Postat av: Nina

Gabbe, jag älskar dej. <3

2008-07-12 @ 19:45:43
URL: http://nbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0