14/7 & 15/7

Idag kom Mamma,Kjell & dom 3 små hem<3 Glaad! Så har bara ängat min tid med dom, Dom va skit bruna!
Fick massa saker dom hade köpt :D blev ännu gladare! Kommer lite bilder från cypern nedanför ;) Nu är min stora sknad över! för nu är dom äntligen hemma<3 :D
Och jag vill säga grattis till Anna Bengtsson som fyller 20år idag<3 :D Grattis!
Nu sitter jag här och chattar me dom bästa<3 :) och Nina du gör mig så glad!  Och tycker synd om flay,någon har bytt hennes lösen på Blogg!   Kort blogg*

           <--- Älskar den bilden, Agnes & signe


                Lite bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Du gör mej toppen glad P2! :D :D :D

2008-07-15 @ 00:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0